glömde tygväskan!



Kommer ni ihåg fina väskan jag köpte i sommar? Jag har använt den mycket och den har blivit min favorit tygpåse! Igår var jag så trött när jag skulle hem att jag glömde kvar den på bussen! Den har en så pass bra storlek därför använder jag den ofta till matlådan, stickning och för att hämta böcker från biblioteket. Jag gjorde en anmälan till SL hittegods och hoppas få den tillbaka! Håll tummarna för mig!

ITALIANO
Quest'estate avevo comprato questa borsina in tela da una vicina e devo dire che dopo averla usata tanto è diventata la mia preferita. Purtroppo ieri sera dalla stanchezza me la sono dimentica sull'autobus! Come faccio senza la mia borsina? La uso spesso per portare libri dalla bibblioteca, i miei sferruzzamenti e il mio pranzo sul lavoro! Che sfortuna, prorpio la mia borsa preferita! Ho contattato il dipartimento delle cose smarrite e spero di riaverla presto! Incrociate le dita per me!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Oj är dina fina tygväska på drift. Det var ju tråkigt.

men hittegods från bussarna där kan du nog få igen den hoppas vi!Håller tummarna för det. Trevlig torsdag

Postat av: allicen

usch! det är verkligen inget kul att tappa bort saker :(

2008-09-25 @ 10:23:07
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Cinzia

Accidenti che sfortuna!

Terrò le dita incrociate per te ... spero davvero che riuscirai a ritrovare la tua borsina ...

Ciao ciao

2008-09-25 @ 17:06:12
URL: http://zrinkaleo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback