stickat inredning


Bild från
Ruth Cross +
Jag förväntade mig att det skulle finnas mycket mer stickat på inredningsmässa i helgen och blev lite besviken. Det är dock inte bara modebranschen som fastnat för de vackra stickade plaggen, t.ex. har ni säkert inte missat Lindex kampanj där i fönstret kunde man se en riktig stor nysta istället för huvudet! Ja, även i inredningen har det börjat dyka upp stickat, hur vi kan pryda våra hem med stickade inslag. Det skulle kosta mycket att täcka över en sådan stol men en kuddfodral skulle jag kunna göra utan problem och varför inte en fin filt att ha på soffan? Husmusen har gjort många inlägg om just stickat i inredningen så det är bara att passa på och kika på hennes blogg! I stickböcker hittar man många möjliga varianter och man kan få riktigt bra inspiration.

ITALIANO
alla fiera mi aspettavo di vedere molte più cose fatte ai ferri ma non ce n'erano tante. Qui in Svezia il lavoro ai ferri è di moda al momento e non solo si vedono molti capi fatti ai ferri nei negozi di abbigliamento ma cominciano anche a sbucare delle idee per arredamento. Husmusen scrive di arredamento, in svedese ma ha molte fotografie belle quindi un'occhiattina si può sempre dare per trovare un po' d'ispirazione!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

hej Chaos..jamen stolen vart ju läcker,,rolig idé me förstår att det skulle kosta stora pengar.Husmusen har kul idéer med brukar kika in där emellanåt jag med.ja du var inte å nöjd då med mässan låter det som ..ja det kan väl vara så emellanåt. Ha det så bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback