vad händer i helgen?

Jag är mycket försenad så jag måste sticka hela helgen och bli klar med lite Julklappar...jag skall försöka inte stressa och det jag inte hinner göra klart för jag hitta på något annat att ge bort istället. Jag har en medhjälpare men han brukar mest trassla till det istället för att hjälpa!


ITALIANO
Cosa succede questo fine settimana?
Sono indietrissimo con gli sferruzzamenti quindi dovrò darmi da fare tutto il fine settimana. Qualcuno qui ha promesso di aiutarmi ma mi sembra un po' pasticcione...più guai che aiuto!

Kommentarer
Postat av: allicen

Haha! Han kan mer än mig iaf =)

Postat av: Cinzia

Assomiglia a qualcuno di mia conoscenza :o)

2008-11-17 @ 16:50:15
URL: http://zrinkaleo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback