mer julklappar


Eliot visar stolt den nya stickade
hårbandet, väldigt enkel och snabb! Perfekt liten julklapp till någon...jag funderar att sticka en likadan till mig vid tillfälle, den blev riktigt snygg. Ännu snyggare skulle det bli med en liten virkad blomma men nu fr det bli så här eftersom jag är osäker om personen skulle tycka om en liten blomma...den skulle se för flickig ut kanske!

ITALIANO
Ancora altro regalino pronto. Eliot mostra la nuova striscia per capelli finita, perfetta come regalino e veloce da realizzare! Sto pensando di farne una anche per me non appena ne avrò il tempo perchè è proprio carina!

Kommentarer
Postat av: allicen

Vilken gullig bild! Jag tycker att bandet är fint som det är =)

Postat av: chaos

Jag håller med dig Allicen! Den är väldigt snygg som den är, det är bara att det kanske är lite tråkig färg men den blir lättare att kombinera med plaggen!

2008-11-21 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback