Rebellen

jag måste säga att det är ett par månader som jag varit mycket sparsamt med tv tittandet...det kanske är därför det inte blivit mycket stickning på sistone! Jag beslutade mig att titta på TV bara när det finns något jag verkligen vill se och det har fungerat rätt bra. Jag får mer tid för annat och jag sparar energi på detta sätt. Det är rätt så klimatsmart att inte titta på TV. Idag kom jag ifrån mig och kl. 19.00 satt jag på TV...det kanske var meningen men jag trillade på SVT1 och såg Rebellen just när det intervjuade en tjej som flyttat ut till skogen och inte köpt några kläder sedan 1999, hon hittade ofta kläder osv. Sedan var det ungdomar som stoppade folk på gatan som hade en plastkasse, de fick följa med dem och sy en egen tygkasse, det var smart! programmet går i repris den 11/5. Ibland undrar man verkligen, att jag satt på TV just då utan att ha en susning att de skulle visa ett sådant bra program! Jag erkänner att jag tittar mindre på TV sedan jag slutade köpa TV guiden i oktober förra året och jag har inte saknat den! Idag känner jag mig för att titta lite mer så jag skall titta lite mer...

Kommentarer
Postat av: Jelena

Låter som ett intressant program! Ska försöka komma ihåg att se reprisen!

Postat av: Filifjonkan

Godmorgon. Ja Filifjonkan tittar inte heller på tv någon enda gång händer det men däremot kan den stå på lite när man ska somna för natten jag tittar på datans tv så jag får se rapport den ligger i mina manual där ser man de nyheterna man väljer själv silar bort sånt e tjatar om var dag så tv blir det 2 minuter ung om dagen via datan Själva tvburken kan man kasta numera den använder man ju inte

2008-05-08 @ 09:41:30
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: chaos

Eller hur Filifjonkan, jag funderar faktiskt för att slänga den så småningom men jag är inte så duktig och modern som dig. Jag måste nog lära mig en hel del!

2008-05-08 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback