VARNING!

Den 11 mars gjorde jag ett inlägg, jag hade precis köpt en ny produkt, ekologiskt och rättvisemärkt tandkräm. KÖP INTE DENNA! Idag har jag använt den för första gången och det är den äckligaste jag varit med om! Jag är nu fast med den i några månader, tills den tar slut men jag varnar er från att göra samma misstag! Usch...vad den smakar! Jag kommer att hata att borsta tänderna framöver. Ja, märket är allveggie så slipper ni leta i bloggen. Nästa gång skall jag köpa Kiss my Face tandkrämen om den finns kvar i affären, i alla fall skall jag köpa en annan ekologisk; värre än denna bör det inte finnas! Har ni hittat en som är bra tipsa gärna så har jag något att se fram emot efter några månader av helvetet! Man måste testa eko produkterna för det är inte alla man gillar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA!!!
Stackare...

2008-03-26 @ 22:03:24
Postat av: Filifjonkan

Morrn morrn på dig, men uff..ekologisk tandkräm näe jag kör med min vanliga man har kastat så många som man testköpt för de smakar som vaselin ungefär eller klumpar ihop sig när man borstar. Stackars dig uff,,,
Du får packa in den och ge bort den i present skrattar,, nåja den tar väl slut nå gång, Ha en bra dag

Postat av: Linda

Jag har själv provat en tandkräm ifrån URTEKRAM med anis smak som var ganska ok. Det viktigaste äv väl egentligen att kolla så att det inte finns någon läskig triclosan i tandkrämen. Tänkte också passa på att tipsa om P1 programmserie MILJÖLARM som gått under vintern. Finns även som podd-radio. Mycket bra!

Postat av: chaos

Tack så mycket Linda för alla tips!

2008-03-27 @ 16:19:57
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback