te på nätet

image66

Här var en bild av mitt favorit te. Jag har kikat lite var på nätet man kan hitta rättvisemärkt och ekologisk lösviktste. Jag har dock aldrig beställt det från nätet. Jag har förstått att det är viktigt att affärerna förstår att efterfrågan finns så försöker jag tjata på så att det jag önskar köps in och det är därför jag går runt ofta och letar runt. Det är dock inte alltid man hittar det man letar efter och då är det bra om det finns att beställas på nätet! Exakt samma sort jag har, alltså grön te med hallon finns på
www.tehusetjava.se men man kan titta runt och testa lite olika tills man hittar sin favorit. Här är några länkar till andra tebutiker på nätet:
www.ekologiskakryddor.se
www.sencha.se
www.gronateimporten.se
www.lyngaort.com

Det finns dock en massa flera men ni kan börja här.

Kommentarer
Postat av: allicen

Jag berättade för en vän att du gett mig tips om vart jag kunde köpa rättvisemärkt te, varpå hon svarade, "dom har en hel hylla med sånt löste på ica" haha! så nu har jag köpt tre förpackningar plus en ask med rättvisemärkta tepåsar till jobbet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback