Salt och annat...

image45

Äntligen har Deli Grön öppnat igen så kunde jag köpa lite salt. De har 50% rea på vissa produkter så jag passade på och köpte även en stor flaska rapsolja eftersom min olja är nästasn slut. Enligt Klimatsmart boken är klimatsmartare att köpa rapsolja än olivolja så är jag extra nöjd. Det som är lite guligt är att på etiketterna på både produkterna finns även telefonnummer till producenterna om man skulle vilja kontakta dem! Båda produceras här i Sverige så transporterna är inte så farliga! Jag köpte örtsalt istället för vanligt salt p.g.a. förpackningen, den vanliga hade en kork i plast!

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis

svensk felromättad rapsolja är toppen

Postat av: annika

(s) I see :o)

2008-03-07 @ 19:46:20
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback