sakta åt rätt håll!

Bantningen av prylar gå segt frammåt, jag har lyckats sälja tre kurslitteratur böcker och en DVD. Jag är väldigt glad över det men jag skulle vilja få bort allt på en gång! Snabbt och effektivt men då skulle det inte bli så miljövänligt eftersom man skulle kasta allt i princip. Ja, ja, vi skall ta det sakta! jag håller på att organisera något stort på jobbet som jag är extra entusistisk över....men det blir en liten överraskning som jag skall berätta senare om. Sambandet här är att det gäller att bli av med vissa grejer, uhm, skall inte säga för mycket men jag vet inte hur länge jag kommer att kunna hålla hemlisen eftersom jag har riktigt svårt att hålla tyst! Jag har lånat två böcker till från bibblan, en om tovning och den andra om att odla...funderar över att odla mina egna kryddor på balkongen. Vi får se hur det går, jag är tyvärr inte så bra med blommor! Jag tycker dock om att testa nya saker!

Kommentarer
Postat av: allicen

Göra sig av med saker på jobbet... hmm... du håller väl inte på och säger upp dina arbetskamrater? :O

Postat av: chaos

Mest är det papper på bordet och pärmar som inte ens är mina! När jag fick mitt arbetsrum var den redan fylld med andras saker och jag hann aldrig bli av med det!

2008-03-26 @ 10:02:36
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback