Paket från pappa

Pappa fick inget uppdrag sist och nu är det Påsk så jag fick en massa italienska Påskägg, det är ägg i choklad som är tomma på insidan och innehåller ett litet present. Pappa älskar godis så han brukar ofta skicka det till mig! Nu kan jag frossa i choklad hela Påskhelgen, bra att jag inte köpte godis! Jag fick lite garn också, det är så att farmor gillade att köpa garn och har samlat på sig tonnvis med det ( oftast inga bra garner, mest akryl! ). Och nu hinner hon aldrig arbeta det så pappa har fått massor som jag har får lite då och då. Allt som ni sett på bloggen som jag stickat är gjort med hennes garner! jag skulle vilja köpa eget garn och göra lite projekt men vill helst arbeta klart hennes som aldrig tar slut! man skulle kunna sälja det men vem vill köpa akryl? Och jag gillar att hitta på lite projekt så smånigom kommer det hela att ta slut och då och då får jag bra garner och kan göra något till mig, som löskragen!
image75

image76

Jag fick en tröja också som ser ganska fint ut! Jag fick två stora Påskägg och tre små med lite små djur på....
image77

...det är små magneter!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad gulligt av honom! Jag har också fått paket med posten men det får jag öppna först imorgon då jag fyller år :-)

Postat av: allicen

Va kul med lite överaskningar!
Glad Påsk :)

2008-03-22 @ 11:06:42
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: chaos

Grattis Frida!

2008-03-22 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback