nyfiken bibliotekarie...

Ikväll gick jag till bibblan igen för att hämta fyra böcker som jag reserverat och äntligen kommit. Det var väldigt lite personal på biblioteket ikväll. Istället för att bara ge mig böckerna så gick han igenom en och en. Han tyckte nog att fyra böcker var mycket och blev nyfiken på vilka böcker det var: sticka...sticka....sticka och väder! Kanske lite lustig läsning för en ung kvinna men det var det jag ville låna! Undrar hur han hade reagerat om han sett de andra böckerna jag lånat förra veckan, arbetsrätt, diskrimineringslagarna och arbetslagstiftning...sedan väntar jag på ett par böcker till om inredning! Nu har jag så mycket att läsa att det är fullt upp! skall se om jag hinner med allt!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Så nyfikna är de inte här men vi pratar gärna om böckerna ändå.. tack för bra tips om löste, det är tänkvärt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback