lite shopping...

Idag har jag shoppat! Jag har tänkt länge att jag behövde lite underkläder och har letat efter ekologiska trosor ett tag. Jag hade hört att H&M skulle ha just sådana i ecobomull men det finns inte här i lilla staden så jag gick i stan för det men hittade inga där heller. Jag blev lite trött med att det stora kedjorna inte visar var sådant finns och gillar inte att leta i onödan så jag åkte till Ekovaruhuset i Gamla Stan och hittade ett par lila som var även rättvisemärkta. Det är tyvärr inpackade men i en liten kartonglåda med ett pittyliten förster i plast...jag köpte dem ändå, ett par för att testa. det hade inte behövts något paket men de som var lösa fanns inte i min storlek.
image68image69

Märket är
gossypium.

An en slump kom jag in även på ett ekologisk café och en liten affär, Lutande rummet. Där fanns det mycket roligt, även tvålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback