klimartsmart present : GRATTIS!

Idag fyller brorsan år och jag köpte en riktigt bra present till honom. Jag kan dock inte avslöja vad det är innan han fått det så ni får vänta lite! Han skall också få mitt skärm som blivit över då är hela den stationära datorn borta och jag skall se om någon vill ha min databord annars får jag skänka den till Myrorna. Själv har jag ingen behov för den, den lilla bärbara kan vara var som helst! Idag är jag ledig och har bjudit mamma och brorsan till lunch så kan de ta med sig lite grejer. Mamma skall få lite tavlor till! Jag blev dock besviken, min soffa är tydligen för stor för att placeras där jag tänkt mig så...jag måste tänka om och det är inte så lätt! Så smånigom kommer jag att ta kort och se om jag kan få lite hjälp från er för det här rummet är verkligen svår möblerat!

GRATTIS BRORSAN!

Kommentarer
Postat av: Frida

Spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback