Jag har gott ner...hela 19 skivor!

Ja, jag håller på och bantar, jag bantar mina materiella tillhörigheter! När jag städade bokhyllan för någon vecka sedan så tänkte jag igen hur mycket jag samlat på mig som jag aldrig använder och började banta. Jag har lyckats gå ner en hel del men har inte uppnått målvikten än! De sista veckorna har jag skänkt bort :
6 stora ramar 7 tavlor och 5 st. små (till mamma)
dataskärm ( till min bror)
3 italienska målarböcker med små historier på italienska
8 snobben böcker på italienska
10 böcker
2 pärmar
70 färgpennor
19 CD skivor
bytt brödrost

men jag har fortfarande en hel del att bli av med, som t.ex. databordet och 50 böcker som var tidigare kurslitteratur. Jag har lagt ut en annons men ingen har nappat på den än! Sakta kommer vi dit, jag skall ha bara det jag använder och behöver, inga onödiga saker ( vet dock ej om jag kommer att lyckas men tänker försöka! ).

Kommentarer
Postat av: Anonym

I´m in!!! Igår gav jag mamma en påse med ljuskrull som jag nog aldrig använt och aldrig kommer göra! :)
Överlåter det mesta jag inte ska ha på syrran, som iofs förvarar grejjerna på min vind, tills hon skaffar lägenhet, men det får räknas ändå!

Postat av: chaos

Visst är det skönt att få bort lite saker!

2008-03-20 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback