...gröna skyltar saknas än!

Jag gick in till min svanenmärkta ICA butik och blev tvungen att säga ett par saker igen till dem. Varje gång jag skall handla något tar det evigheter. De är jätteduktiga på att ta in ekologiska saker, varje vecka har de tagit in en massa nytt. Idag hittade jag flera hyllor med ekologiska produkter, bland annat tandkräm! Men det finns aldrig någon skylt så man har ingen aning vilka ekologiska produkter som finns. De kan ha flera hyllor samlade på ett ställe där du hittar ekologiskt te, pasta, kakor mm. men om du går till te avdelningen hittar du annat ekologiskt te men ingen skylt där, du får titta på varenda vara och läsa om det är ekologiskt! Jag har påpekat för dem för över en månad sedan att gröna skyltar skulle hjälpa jättemycket ( speciellt när de har skyltar för "vänliga varor", "billigaste just nu" ) men det har inte hänt något än. Idag istället för att lämna en lapp i förslagslådan så gick jag fram till informationsdisken och berättade vad som behövdes! Jag sade hur duktiga de var att ta in saker men de måste skryta om det också så att man hittar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback