cupcakes!

image60
image61

Stickade muffins! Det ser gulliga ut men säkert inte lika goda som allicens, dem är jag riktigt sugen på! Vad gör man med stickade muffins? Ju, dekoration men det är helt onödiga. Jag stickar hellre något man kan använda som den här roliga matta...

image62

Jag har dock lite stickprojekt på gång så det lär bli ett tag innan jag har tid att sticka en sådant. Först till kvarn är hängmattan till katterna. Den växer inte något speciellt mycket eftersom jag inte riktigt haft någon tid att sticka förutom på stickcaféet. Ni vet hur det är, jobba 8 timmar, pendla 2 timmar, laga mat, blogga, koppla av lite, läsa, sticka, plugga....Jag hinner med en hel del egentligen men när man har mycket på gång blir saker och ting inte klara snabbt, ja, lite kaos i huvudet här men kul är det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina små cupcakes i garn!

Postat av: allicen

Wiiieeee!!!

Så länge du inte prioriterar bort bloggandet är jag nöjd =)

2008-03-12 @ 22:46:54
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart kan man få tag i en sån matta?

2011-02-08 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback