personlighets test

Jag hittade hos allicen adressen för denna test och kunde inte motstå att testa, så här blev resultatet:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Kärriärer som skulle kunna passa:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, SYO-konsulenter, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Jag känner igen mig! Jag är helt imponerad över resultatet. Synd att jag inte hade en sådan lista över möjliga karriärer när jag gick på gymnasiet, jag sysslar med något annat men har en hel del med forskare att göra och jag kan säga att det skulle inte jag vilja göra! Vad tycker du Frida? Jag skulle ha passat som bibliotekarie!

IN ITALIANO
Purtroppo la partita di ieri per la Svezia è andata male, sono comunque fortunata di poter festeggiare e continuare a sperare per l'Italia. Ho fatto un test della personlitá e sono piuttosto contenta del risultato, sono energica, originale e sensibile! Direi che non c'é male!

Kommentarer
Postat av: allicen

Läskigt va bra resultat man fick i det där testet... skulle också velat haft min lista inför mitt yrkesval!

Postat av: Hanneles paradis

Ha en trevlig midsommarhelg.

2008-06-19 @ 22:54:35
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com
Postat av: frida

haha, jag fick samma resultat som du! Antar att jag har valt rätt yrke då, om man ska lita på testet. En del frågot var svåra att svara på...typ om man litar mest på intuition eller erfarenheter när man tar ett beslut. Det är ju en slags kombination tror jag: magkänsla/intuition baserat på tidigare erfaranheter.

2008-06-23 @ 00:36:44
URL: http://www.kulturkoftan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback