Min hemlighet avslöjad!

image160

Den som surfat lite har sett denna bild idag om luftballonger. Det är ett miljövänligt sätt att resa men väldigt opålitlig, skulle ni tänka er åka långt med ballong? Det kanske är det enda miljövänliga sättet att vara i luften för tillfället. Jag köpte faktiskt en biljett förra året för att flyga men resan blev inställd hela fyra gånger under förra säsongen p.g.a. vädret! Jag fick ingen resa och inga pengar tillbaka. Denna säsong förlängs min biljett bara en månad i taget, jag hade hoppats flyga den 24/6 men det blåste för mycket och flygningen blev inställd, igen! Eftersom det inte fanns några platser kvar inom en månads lopp förlängdes min biljett lite till så jag kunde boka den 8/7 som jag då hoppas kunna flyga! Ni förstår nu att det har varit nästan omöjligt nu att planera min semester p.g.a. detta, man kunde inte åka bort mitt i! Nu har jag dock lyckats planera semestern runt denna flygning som jag hoppas äga rum i juli. Även om flygningen skall vara väldigt fint system är helt fel, kan man verkligen köpa något och varken få saken eller pengar tillbaka? Det känns fel, jag blev blockerad hela sommaren utan att kunna planera någon semester resa! Flygbolaget är Upp & Ner, ja, de som kör med en massa reklam erbjudande, jag vill bara varna er att flyga med någon annan och inte köpa biljett med dem eftersom systemet verkar inte fungera! Jag hoppas dock kunna återkomma om saken med den glada nyheten att ha flugit eftersom spännande måste det vara!

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis

Man måste ju värma luftballonger med gasol, jag har varit med om att ta ner ballonger, men åkte inte själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback