med eller utan blomma?




Farmors sjal är äntligen klar, vad tycker ni? Med eller utan blomma? Jag har inte sytt fast den, man skulle kunna ha blomman som en brosch. Jag tycker den blir sötare med blomman men då är den inte lika elegant. Farmor kommer säkert inte att tycka om den hur som helst och om jag skulle behålla den tror jag att jag skulle ha mer användning för den utan blomma. Jag skulle nog använda den med lilla stjärnan!

Det känns som att något behövs där! Vad tycker ni?

IN ITALIANO
Il coprispalle per la nonna è completato. Sicuramente non le piacerà, le uniche istruzioni che ho avuto quando mi ha dato la lana era che doveva essere, chiuso ma aperto e senza i becchi! Traduzione= boh? Così ho fatto qualcosa chiuso ma aperto con gli angoli ( i becchi! ) il più lontano possibile! Sento però che manca qualcosa nel mezzo, voi che ne dite. Con o senza fiore? Se dovessi usarlo io ci metterei questa spilla a stella che mi ha regalato mio babbo qualche anno fa, ci sta a pennello ma alla nonna non la do!

Kommentarer
Postat av: allicen

Jag tycker att det utan tvekan va bäst med stjärnan! :)

Postat av: Hanneles paradis

jag tycker om blommor

2008-06-30 @ 11:29:33
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com
Postat av: chaos

Jag funderar på att ta med mig blomman så att farmor får välja...

2008-06-30 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback