en klänning för många!

gli Italiani sanno come mostrare le loro opere d'arte, dovremmo farlo anche noi quassù!

Stickningen är en form av konst, all handarbete är konst men Italienarna vet också hur man visar upp sin konst, eller vad tycker ni? Det är roligt att se att många är så pass intresserade av stickning och det som jag blev glatt överraskad i filmen var att se många män sticka och virka. Jag önskar man kunde se mer av det! Jag tror inte att jag skall våga mig på att sticka en sådan klänning men väldigt roligt måste det vara för medlemmarna i stickafeet!

Kommentarer
Postat av: allicen

Helt galet :)

Postat av: Ilsefin

Haha, vad härligt!!

2008-06-06 @ 10:15:01
URL: http://www.webtrotter.se/ilsefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback