disktrasa-svamp

När jag gjorde denna badvante blev det lite garn kvar som jag har nu använt för att göra en svamp för att kunna gnugga lite på smutsiga kastruller. Med min disktrasa i hampa och diskborste i trä har jag inte lyckas så jättebra så jag tänkte att nu skulle det bli bättre!

Jag körde med dubbelstickning så det enda jag behöver sy är trådarna!

IN ITALIANO
Mi era rimasta un po' di lana dal guanto per il peeling che avevo fatto qualche settimana fa ho deciso quindi di usarla per fare una spugnetta per i piatti. L'ho fatta con una tecnica che mi permette di fare il lavoro doppio direttamente sui ferri in modo che l'unica cosa da cucire siano i fili dell'inizio e della fine del lavoro!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag får väl beklaga till Spaniens seger över Italien...även om jag hejade på spanjorerna :) Vågade inte se straffarna. Det är lite FÖR spännande för mig med straffsparkar.

Postat av: chaos

Sånt händer! Jag är inte så fotboll intresserad så det gör inte så mycket men synd är det!

2008-06-23 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback