Datorfodral

image161 Borsettina per il computer portatile!

Fint och praktiskt är min nya kreation, det är en fodral till min bärbara dator som jag lyckades fixa med dubbelstickning så det enda jag behövde sy var knapparna och fästa tråden. Jag är riktigt nöjd, jag tycker att knapparna ser nästan ut som ögon! i början hade jag tänkt mig göra i ordning en riktigt dataväska och fodra den ordentligt men eftersom jag fick en dataväska tyckte jag att jag kunde använda detta som fordral när jag inte använder dator. Jag fundera också om att sticka en blomma till den, vad tycks? I framtiden kommer jag att skriva några rader på italienska så att min kusin kan förstå lite vad det handlar om. Jag gör inga översättningar bara korta kommentarer som fångar upp lite innehållet i inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback