Resfeber!

Allt är packat och klart! Kl. 10.15 skall jag lämna lilla staden, som tur åker bussarna. Jag skall sedan åka tåg från Sthlm till Köpenhamn, Köpenhamn till Munchen ( natt ), Munchen-Verona och Verona-Torino där jag skall vara framme i morgon ca kl. 19. Jag hoppas allt går bra nu för jag börjar bli riktigt nervös! Det blir flera inlägg från Italien med lite bilder!

iN ITALIANO
Tra poco parto! Il tragitto è lungo: Norrtälje-Stoccolma ( autobus ), poi in treno Stoccolma-Copenhagen, Copenhagen-Monaco ( di notte ), Monaco-Verona e Verona-Torino dove dovrei arrivare domani circa alle 19 nella speranza che vada tutto bene! Poi c'è una parte del tragitto in macchina fino ad Aosta! Spero il viaggio vada bene perchè comincio ad essere un po' nervosetta! Novità sul blogg verranno dall'Italia prossimamente!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback