Matsäck!

Jag har bakat ordentligt för morgon dagen...


Dessa små knyt är bröd som innehåller bacon och soltorkade tomater. Jag smakade på en och de är verkligen goda! Bra att ha med sig så slipper jag tänka på pålägg!



Focaccia bröd med rosmarin och tomater, jag äter nog en bit ikväll och resten följer med.



Mina vanliga kakor! Runda idag! Sedan skall jag ha med mig lite äpple, körsbär, choklad och en rissallad! Jag kommer inte att vara hungrig! Jag åker redan i morgon bitti kl. 10.00 så jag måste vara förberedd eftersom jag kommer fram söndag vid kl. 19.00 och då är jag inte ens framme än!


Här bli det vatten!

IN ITALIANO
Ancora non ho fatto la valigia ma intento ho preparato il mangiare. Ho datto dei panini inbottiti di bacon e pomodori secchi, una focaccia e dei biscotti. Poi mi porto dietro due bottiglie di acqua, qualche mela, delle ciliegie e della cioccolata inoltre mi farò questa sera anche un'insalata di riso! Mi sembra di aver cucinato per una settimana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback