Felix, Mimmi e Valencia



Ecco i cani di mia sorella, mio padre li sta portando a fare un giretto! Giovedì riprendo il viaggio di ritorno con il treno, spero anche questa volta vada tutto bene!

SVENSKA
Pappa med syrrans hundar, visst aer dem sota! Mimmi, hunden i mitten aer min favorit, den beter sig lite som en katt! Felix har min syster kopt, Mimmi har hon fatt och Valencia aer en upphittad hund som fatt mycket stryk i sitt liv och aer glad att ha fatt det bra! Syrran hittade hunden pa gatan...innan jag kom hade hon en hund till, Ara som hon ocksa hittat pa gatan, pakord! Hon hade den i 8 manader tills hon hittade ett hem till henne! Jag aer mycket stolt over syrran som alskar djur sa mycket!
Pa torsdag aker jag hem, jag hoppas att resan gar bra aeven denna gang...

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos.Jaha du kommer hem till gamla Sverige i alla fall.Trevligt med semester förstår jag. Jadå tror säkert det skall gå bra med hemresan. Hojta när du är hemma.

Postat av: Hanneles paradis

vi hade en katt som betedde sej som en hund, gillade vatten också :)

2008-07-30 @ 15:29:34
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: chaos

Hannele: precis som min Chili!

2008-08-02 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback