Problem med nya projektet!

image12

Jag vill sticka en löskrage som  ni kan se i bilden. Jag har fått börja om två gånger redan , första gången försökte jag med instruktioner till ett modell som inte riktigt passade, sedan var den för stor. Nu har jag lagt upp 220 m på mitt tunna garn på stickor nummer 4. Jag stickar på rundstickor med avig sidan så att jag kan sticka mer r. m., jag kör två r och 1 a m. Jag är bara inne på andra varvet nu igen så det kommer att ta lite tid innan projektet blir klar. Jag har börjat tröttna lite och fundera på att påbörja något annat men jag antar att det är bättre att avsluta det man påbörjat! jag har också hitta ett stickkafé här i Norrtälje och första träffen är den 10 februari. Jag fundera på att gå eftersom det kan vara kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback