Ny klimatsmart stekpanna

Gick runt lite och tittade lite på stekpannor, jag gick på Rusta, ÖB, Åhléns och Duka och till slut köpte jag denna lilla stekpanna på Duka. I botten är det koppar ( min pappas favorit material på stekpannor! ) och den hade ingen plast på handtaget. Jag tyckte om modellen och den känns bra helt enkelt, den är bara 20 cm men jag använder den storleken mest eftersom jag bor själv. Jag skall dock också köpa en större stekpanna för när jag lagar mat för 2 eller flera. Jag har ofta mat med mig till jobbet så det förekommer att jag också behöver en större modell. Hittade dock inte något jag tyckte om, jag vill gärna att det finns lock på den!

image28

Den skall ersätta den här fula rackare som är böjd!

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback