No country for old men

For alla Bröderna Coens fantasterna är detta en film som måste ses. Skruvad, rolig och otäck samtidigt vilket är karakteristisk för deras filmer. Jag tyckte mycket om filmen, konstigt slut men originell precis som jag gillar. Se inte filmen om du inte gillar Bröderna Coen och om du inte gillar våldsamma filmer. Min favorit förblir Fargo där för en gångs skull är hjälten en gravid kvinna! Detta säger en hel del enligt min uppfattning, det är inte många filmer där hjälten är en kvinna och en gravid kvinna? Ovanligt men med fantastisk inblick. No country for old men är lite filosofisk och man får fundera lite om människans natur. Jag älskar deras filmer och denna är en av deras bästa enligt min uppfattning. Betyg 4+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback