Matchande halvvantar

image25

Så här blev mina matchande halvvantar och jag har fortfarande nästan hela nystan kvar så jag får fundera lite senare på vad jag vill göra. Det är dock ett väldigt snyggt färg, lite lila med blått, väldigt snyggt med jeans. Jag testade det hela idag och det fungerar utmärkt. Kragen håller varmt även om garnet är tunn, man är värm utan att behöva svettas och det är utmärkt att ha på jobbet där det är lite kyligt! Halvvantarna hade jag bara utomhus, det blev för varmt annars men även om klimatet är väldigt mild så var det lite för kallt när jag behövde vänta på min buss i hela 20 minuter! Ja, första bussen var fullsatt och jag vägrade att stå i en timme! Så väntade jag på nästa buss och där fanns det plats. Jag fick dock vänta 10 minuter till, jag hade tydligen precis missat bussen innan! Skönt att bussarna går så ofta dock, annars skulle det vara för jobbigt att pendla. Det betyder att jag kom hem lite senare idag och jag håller på med matlagningen...något väntar i ugnen. Jag klarade inte utmaningen idag heller och jag skäms som bara den att behöva säga att jag blev tvungen att slänga två morötter som blivit dåliga! Jag bara måste bli bättre på det här...snälla snälla Gud, hjälp mig för klimatets skull! Jag vill verkligen!

Kommentarer
Postat av: allicen

Jag tycker nog att du är lite hård mot dig själv! sånt som du handlat på dig innan utmaningen och kanske köpt på dig lite för mycket av då, kan väl inte räknas in på riktigt samma sätt...?

Postat av: chaos

Vad snällt allicen, tack! Jag började bli riktigt orolig men jag måste bli bättre.

2008-02-20 @ 09:13:23
Postat av: allicen

Jag är konsult åt partylite och vill bli av med mitt lager av grejjer... vissa saker är helt nya andra kan ha varit använda som visningsprodukter... Är det en katt som typ sträcker på dig? den är jag lite sugen på för den är så lik min lilla Tea haha!!

2008-02-20 @ 16:08:01
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: chaos

ja, det är en katt som sträcker på sig, jag skall försöka att ta en bild på den i morgon så får du se den! den är gullig! jag har precis börjat använda den eftersom jag är rädd att mina katter skall välta och göra sönder den. De är lite busiga!

2008-02-20 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback