Lån av böcker

Förutom att jag jobbar heltid så läser jag en kurs i arbetsjuridik för jobbet. Jag erkänner att jag inte varit så duktigt med pluggandet och nu är det dags att köra igång eftersom jag har tentan om ca en månad. Jag hade inte skaffat böckerna och misstänkte att jag skulle behöva köpa åtminstone tre stycken. Jag blev överlycklig när jag upptäckte att böckerna fanns att låna på min lilla bibliotek här hemma, jag har sparat hela 800 kr ( egentligen kurslitteraturen kostade totalt ca 2000 kr men jag klarade mig utan att betala något. En bok hade arbetsplatsen som prenumererar på den, några texter fanns att ladda hem på dator och dessa tre finns på bibblan! ). Nu som jag har litteraturen är det högt tid att börja plugga, jag vet inte hur mycket det blir gjort nu. Jag har varit extremt trött på sistone och var på gränsen att bli sjuk så...jag skall vara ledig ett par dagar! Jag funderar på att vila upp mig ordentligt och pyssla lite med lägenheten men vi får se vad det blir! Jag passade på och lånade lite annat kul när jag var på bibblan, det borde hjälpa mig att få ordning på lyan...

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag lagt in ett nybörjarbröd på min sida som jag tror ska göra dig till en frälst brödbakare...
Lycka till och berätta gärna hur det går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback