Baka och njut

image32

Efter matlagningen kunde jag njuta av min sista chokladpudding som jag gjort i fredags, de blev rätt bra för första gången. Skönt att veta att jag fortfarande kan avnjuta av pudding utan att köpa någon plast! Behållaren brukar jag diska och använda om igen, de är rätt smidiga men man kan använda också ett glas om man önskar en snyggare variant. Jag har också förstått att det är miljövänligare att baka själv, då kan man fixa i ordning en ekokaka som denna...
image33

Det är en morots- och mandelkaka. Jag skall bjuda kollegorna i morgon och eftersom det är också första gången jag gör den så för jag då veta hur den smaka. Kan bara säga att den luktar himla gott och jag skulle gärna vilja provsmaka!

Kommentarer
Postat av: allicen

Jag tycker alltid att det är så nervöst att bjuda på saker som man inte kan provsmaka innan... skulle se lagom snyggt ut att ställa fram kakan med en bit borta! haha!

Postat av: chaos

Ekokakan var supergod! Jag tycker det är kul att prova nya saker men den här smakade som en morotskaka men den var saftig och gav lite extra smak eftersom den hade även mandel! Riktigt god kaka!

2008-02-27 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback