Stor TACK Pia!



Jag hämtade mitt paket idag och det var just julbytet! Från bilden kan man inte se ordentligt men jag fick en nysta kidsilk haze från Rowan i en fantastisk nyans, mörk lila som jag blev helt kär i. Till den fick jag också mönster på en spetsig halsduk...det skall bli så underbart att sticka den! Jag fick en riktigt lyxig paket jul te som doftar fantastiskt men lilla paketet skall jag öppna på julafton och jag är riktigt nyfiken! Jag kan bara säga stort TACK Pia som skickade denna underbara paket till mig! TACK och God Jul!

ITALIANO
Ho ritirato il pacco del mio scambio di Natale e che bello! Posso solo ringraziare chi me l'ha mandato! Ho ricevuto un gomitolo di kidsilk haze ( fatto in Italia, della Rowan! ) viola scuro e mi è stato mandato anche un modello di una sciarpina a pizzo per la quale basta un solo gomitolo! Wow! Inoltre ho ricevuto un pacco di te alle spezie natalizie e un piccolo pacchettino da aprire a Natale....sono contentissima! Buon Natale cara Pia!

Kommentarer
Postat av: allicen

Vilket roligt paket att få! och att lägga i ett extra paket att spara på är ju skitsmart! jag blir också nyfiken på vad som finns däri jue, haha!

Postat av: Pia

Kul att du tyckte om garnet. Jag kan ge en liten hint att innehållet i den paketet till viss del matchar garnet. Lycka till med halsduken.

God Jul!

2008-12-13 @ 10:34:28
Postat av: chaos

God Jul Pia! Tack så mycket för paketet....vad spännande, en del matchar garnet...jag kan nästa inte hålla mig! precis som Allicen säger var det riktigt smart att en del i paketet var inslagen!

2008-12-14 @ 10:31:14
Postat av: Samtal från min trädgård

Det var ju otroligt fint och ett sådant nystan som räcker så långt...! Är också förtjust i lila.

2008-12-14 @ 10:55:19
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos,,,trevlig tredje advent på dig,Åh så fina saker du fått, Garnet lät ju härligt.Spännande med små paket som doftar,,,nu har du lite att fundera på då vad det kan vara i sånt som är så spännande,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback