Paket nummer 2

Jag fick paket nummer två från pappa, den här gången fanns mycket godbitar i. Några julklappar till mig, många goda saker att äta och lite garn



I julklapp fick jag en väska, perfekt storlek, en plånbok som också har handtag och kan användas som en miniväska och en nyckelring



Jag hade inte önskat mig detta men julklappen är perfekt, speciellt eftersom min väska är sönder ( jag har använt den hela denna termin för att jag tycker om den men fodret på insidan är helt sönder. Plånboken är också vädigt sliten och med denna nyckelring hittar man nycklarna lätt i väskan eftersom den är så stor. TACK PAPPA! något extra är att allt är markerat med en liten kissemisse som man ser på väskan i bilden! Snyggt!

ITALIANO
Ho appena ritirato il pacchetto numero due dal caro babbo. Conteneva un sacco di cose buone come gli amaretti di saronno, i miei preferiti, torrone, cioccolatini e noccioline. Naturalmente c'era anche un po' di lana e di un bel colore marroncino...ho già qualche idea! Per non parlare del regalo perfetto che avevo completamente dimenticato di chiedere quindi ancora piú azzeccato! Ho ricevuto in regalo una borsa completa di borsellino, mini borsa che quindi puó essere portata in giro da sola e un portachiavi grande così trovo le chiavi di casa velocemente al rientro! Ho usato per ormai 6 mesi la mia borsa rotta, una borsa che mi piace molto ma la fodera è completamente rotta quindi avere in regalo una borsa è perfetto! Uso di solito una borsa piuttosto grande per andare sul lavoro e questa è capiente quindi verrá usata molto! Mille grazie babbino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback