min julklapp?



Chili fick en egen nysta för ett tag sedan. Han ville alltid leka med mina garn när jag stickar julklappar så han fick ett eget och det fungerar bra, då får jag sticka i fred. Han är väldigt nöjd med sitt projekt och spinner och jobbar på. Det har nu varit några veckor men jag kan inte tyda vad det skall bli och inte heller avslöjar han något, jag misstänker att julklappen är till mig!

ITALIANO
Chili fa sempre il birichino e vuole sempre giocare con la lana che sto usando, in particolare quando sferruzzo e la cosa cominciava a darmi fastidio. Gli ho quindi regalato un gomitolo qualche settimana fa, com'é contento ora, lavora e fa le fusa! ogni volta che riprendo i miei sferruzzamenti gli do il suo gomitolo e lui é contentissimo! Sono passate un po' di settimane ma il suo lavoro non sembra crescere e non riesco nemmeno a distiguere cosa sia. Lui comunque è molto silenzioso e non mi ha rivelato nulla...comincio a pensare che il regalo che sta facendo sia proprio il mio!

Kommentarer
Postat av: allicen

Va flitig han är :)

Postat av: Filifjonkan

Hahhaa vad du är duktig Chili.. gör du en hemlig julklapp till din matte,, Filifjonkan tror nog det skall bli en mössa,, kanske du kan viska i mitt öra Chili vad du gör då..snyggt blir det .

Postat av: Filifjonkan

Godförmiddag tittar bara in för att se så Chili stickar vidare på sitt arbete,,,kram och ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback