cowl



Jag har gjort två stycken av denna roliga sak som kan användas för att värma halsen eller så kan man ha det som hårband eller för att värma öronen. Jag har använt en mycket tunnare garn men han ni något tjockt då går det säkert fort och det värmer ännu mer. Instruktioner hittar ni
här! Skönt att ha två klappar till avklarade!

ITALIANO
Altri due regali sono pronti! Con una lana un po' sottile ho fatto questi due scaldacollo ( o fascia per le orecchie o per capelli! Insomma regalo multiuso! ). Con una lana grossa va molto più velocemente ma volevo usare quella che avevo. Le istruzioni, in inglese le trovate qui! Sono contenta di essere riuscita a finire ancora due regali!

Kommentarer
Postat av: allicen

Vilket smart plagg! va duktig du är på att hitta på olika saker att göra!

Postat av: chaos

Tack Allicen!

2008-12-16 @ 09:11:22
Postat av: Samtal från min trädgård

Va enkelt och snabbt! Det skulle nog passa flera som jag känner.

2008-12-16 @ 11:04:33
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: Filifjonkan

Åh så fin den är ser varmt och gott ut. Jag har inte stickat något på länge nu har inte haft tid annat jox som skall göras nu. Men roligt att se hur fina saker du gör, kramis

Postat av: Kerstin

Du har fått en utmärkelse.

2008-12-17 @ 15:08:57
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: E

chee bello!=) anche io voglio uno :P

2008-12-17 @ 16:01:38
URL: http://layziebone.blogg.se/
Postat av: chaos

Tack för utmärkelsen Kerstin! Jag skall genast skicka den vidare!



E: Mi fa piacere che ti piaccia, spero che anche la persona alla quale lo regalerò ne sará felice!

2008-12-17 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback