halsduken klar



Grannen halsduk är klar, snyggt blev det! Jag hoppas han också tycker om den! Det gick åt mer garn än förväntat men det är helt okej, jag använde nästan hela garnet som jag köpte på Tradera och 2 nystan av farmors garn (vilket bara är bra så att den går åt! ). Mönstret kommer så klart från
Garnstudio. Det jag tycker är lite trist är att det alltid är kvinnomodeller, lite mer män skulle inte skada...Klart kan man göra även roliga strumpor åt dem! Från genusperspektivet behövs det ett ryck tycker jag!

ITALIANO
La sciarpina per il vicino è finita, è venuta molto bene a mio parere e ne sono contenta! Spero solo faccia piacere anche al vicino! Le istruzioni le ho prese da Garnstudio, purtroppo non ci sono in italiano ma per coloro che sanno cavarsela e sferruzzare con l'inglese è una pagina che consiglio dato che ci sono un sacco di modelli gratuiti!



Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Men åh så snygg halsduken blev, Klart de blir glatt när du lämnar en så fin grej. Varm och go i vinter ,,,,

Postat av: chaos

Grannen tyckte om det och jag tror att det var ett bra present som tack för hjälpen!

2008-08-31 @ 21:36:31
Postat av: allicen

Den blev jättesnygg!

2008-08-31 @ 22:34:46
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback