uhm.....

Jag har gjort min plikt och pluggat ordentligt under dessa dagar...misstänker dock att jag inte kommer att klara mig eftersom jag inte kan hänvisa till lag paragrafer osv men vi får se hur det går i morgon. Det tråkigaste är att jag måste stiga upp så himla tidigt eftersom tentan går redan kl. 8.00 i morgon så jag kommer att vara riktigt trött! Jag erkänner också att jag inte känner mig so motiverad just nu, jag vill hellre pyssla med lägenheten och med mina händer men men...Jag har rensat lite i sovrummet och det ser lite otäckt nu! Den känns tom och kall! Det kan bero lite på färgen, tidigare var det rött omkring medan nu är allt blått! skall försöka ta en bild i helgen så förstår ni vad jag menar! Idag lyckades jag bli av med en kurslitteratur bok och en DVD film. Jag har också en DVD film till på gång men jag tycker inte om att det går så segt så nästa veckan kommer jag att röja det hela ordentligt! Jag har undersökt möjligheten att skänka bort min databord i dagarna men jag har inte lyckats hitta rätt. Nu har jag fått ett telefonnummer till en loppis som jag hoppas skall nappa på förslaget! Jag börjar få lite idéer till vardagsrummet igen, vi får se om det går att fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback