Nu eller aldrig

I fredags var jag på bio och såg nya filmen med Jack Nicholson. Det var verkligen i Frivillig enkelhets anda eftersom det handlade att leva livet när man kan och inte vänta för länge även om i filmen handlade bara om saker man kan köpa sig med pengar. Jag tror dock att meddelandet i det hela var just att lev livet för det går fort! Skådisarna var bra och filmen var studantals rolig, Jack Nicholson är bra i denna typ av roll som vanligt men jag känner att något saknades. Kan inte säga riktigt vad det var som saknades men efter bio besöket var jag inte något speciellt glad vilket jag brukar vara när jag sett en riktigt bra film. Betyg: 3

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godmorgon Chaos. Å så du har sett den Med Jack! Jaha något saknades? Ja ibland kan man känna så eller så är man uppskrämd eller nedstämd.Mycket kan man göra med välfylld plånbok och det är nog något herr Nicholsson har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback