grej bantning

Batningen fortsätter men som sagt lite segt. I veckan lyckades jag bli av med 5 böcker och det är alltid något. Idag gick jag till den där loppis, de svarar aldrig i telefon så jag tänkte gå dit och fråga dem om de skulle vara intresserade av mitt databord och det gick! Om allt går bra borde jag bli av med den nästa veckan! När jag var där så såg jag en fåtölj för 100 kr som jag var lite intresserad av men som tur har jag köpstopp på söndagar så lät jag bli. Jag tror faktiskt att det är bättre att jag rensar hemma och blir av med allt jag inte behöver eller inte längre vill ha och sedan när jag har en idé på hur vardagsrummet bör se ut kan jag ge mig in på några inköp! Idag rensade jag bland mina CD skivor och DVD filmer och jag har bantat rejält! Jag har redan hittat en intressent och jag hoppas bli av med dessa nästa veckan. Det börjar se spännande ut här, lite tomt här och där, det finns hopp!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

åhh så duktigt du är lyckats göra dig av med lite grejor man har så mycket man samlat på sig så det är ju skönt när man kan få dem till något annat med. Loppisar är ju så roligt at rota runt på för att se vad om finns riktigt äventyr alltid kommer man ut med något nytt man absolut inte behöver men det var ju billigt
skrattar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback