boknörd? Ibland...



Jag är bara 50% av en boknörd och det känns riktigt bra! Jag tar det bästa och läser en bok då och då när jag har tid, livet är fullt med en massa annat man också vill göra! Har ni tittat i de där nya böcker om 101 eller 1001 film du måste se innan du dör? Det har blivit en riktigt trend med sådana böcker. Jag kikade i ett nyligen och usch...vad stressigt det blev helt plötsligt. Man hinner inte med just allt och man mår mycket bättre om man koncentrerar sig i bra doser av det man tycker om! Lagom är bäst!

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

:) Det var roligt... Ja, balansen är svår!

Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Ja dessa böcker som du sa,,, lagom sa du också men vad katten,, lagom är ju aldrig hemma...man blir stressad av sådana listor jag nekar konsekvent sånt numera känner mig själv Var och en efter sin egen takt är nog det lugnaste...ha det bra med det du har för dig idag! :)

2008-04-16 @ 12:19:06
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback