bantningen fortsätter...

Förra veckan lyckades jag bli av med:
12 DVD filmer
4 böcker
35 CD skivor
1 par stövlar som jag sålde för 2 kr ( billigt vad ) på Tradera så här såg de ut...
image102

I helgen skall jag se över de skor som jag inte använder, som sagt jag har tre flyttkartonger fulla med skor och det är knappast jag använder alla! Jag tyckte att 2 kr blev alldeles för billigt som istället skall jag se över om jag kan skänka några till röda korsen och spara de finaste för byta kläder dagarna i Stockholm som verkar komma igen snart! Jag behöver lite plast i garderoben, jag kan inte fatta att jag har så mycket skräp, vad tänkte jag på?

Kommentarer
Postat av: allicen

2kr? haha! billigare skor får man nog inte ta på :)

Postat av: Filifjonkan

Godmiddag Chaos.Å vad duktig du varit som gjort dig av med lite med tanke på platsen Ja skänka grejor är en klok ide Jag har lämnat en massa till Emaus med de tar emot allt
Ang packa varor på vespan,det var en liten plasmatv jag köpte har en annan så denna skall va i köket eller kanske får mitt barnbarn den i present vid födelsedagen sen vet inte ännu

2008-04-15 @ 10:49:54
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback